divendres, 19 de novembre del 2010

Hola 3rB !!!!!


Estimats alumnes de 3r B,
L'altre dia en el laboratori, us vaig comentar que incluiria un comentari en el nostre blog. Més que un comentari, és una història.
Quan era petit m'agradava molt el fútlbol com a molt de vosaltres i jugava a l'equip de l'escola com a defensa en el partits dels dissabtes al matí.
En la meva època també ens compraven samarretes dels nostres equips preferits. La veritat és que no compraven tantes com avui dia, eren altres temps.
Tots els meus companys eren del Barça o el Madrid, però jo era del Atheltic de bilbao. El meu germà gran no em va deixar ser d'un altre equip. No el podia portar la contrària, el era molt gran!!!
Aleshores, els meus pares em van comprar la samarreta vermella i blanca del meu equip amb el nom de Rojo I, un dels millors jugadors del meu equip. Us puc prometre que era la única de l'escola i del barri.
Ha passat molt de temps, peró encara hi ha companys de l'escola que em diuen Rojo I.
La pregunta és aquesta: els vostre pares se'n recorden d'aquest jugador?
Espero la vostra resposta.
Una abraçada i un petó molt fort.
Rafa Artero - Rojo I